Connect with us

Zprávy

Salesforce je lídrem v magickém kvadrantu 2024 společnosti Gartner pro platformy zákaznických dat

Společnost Salesforce byla v prvním ročníku magického kvadrantu společnosti Gartner zaměřeném na platformy pro zpracování zákaznických dat označena za lídra. Společnost byla hodnocena za Salesforce Data Cloud.

Proč je to důležité: Gartner definuje platformy zákaznických dat (CDP) „jako softwarové aplikace, které podporují marketing a zákaznickou zkušenost tím, že sjednocují zákaznická data společnosti z marketingových a jiných kanálů. CDP optimalizují načasování a zacílení zpráv, nabídek a aktivit pro zapojení zákazníků a umožňují analýzu chování zákazníků na individuální úrovni v čase.“ Kromě toho společnost Gartner zdůrazňuje, že „přestože CDP původně sloužily marketingovým případům použití, zájem ze strany rolí správy dat, IT a dalších rolí zaměřených na zákazníky (např. prodej, servis a podpora) roste“.

  • Salesforce Data Cloud, vyvinutý jako hyperskalární datový engine, který je nativně součástí platformy Einstein 1 společnosti Salesforce, umožňuje všem zaměstnancům rychlý přístup k informacím o zákaznících v reálném čase a snadné jednání s nimi v aplikacích CRM s umělou inteligencí, včetně prodeje, služeb, marketingu a obchodu.
  • Díky službě Data Cloud mohou nyní společnosti spojit všechna svá firemní data napříč aplikacemi Salesforce a poskytovateli cloudových služeb, jako je AWS, Snowflake, Databricks, a Google s nulovou licencí ETL, a všechny systémy třetích stran pomocí MuleSoftu a našich hotových konektorů a vytvořit tak komplexní pohled na své zákazníky, který umožní rychlejší získávání informací, predikce a automatizované akce v rámci celé zákaznické zkušenosti.

S rozvojem digitálních produktů a služeb exponenciálně vzrostlo množství dat o zákaznících, které společnosti shromažďují, a zákazníci očekávají výjimečné zážitky na základě údajů, které o nich shromažďují. V cestě jim však stojí datová sila s daty uloženými v různých datových platformách a systémech. Zatímco téměř 70 % společností uvádí, že jejich interakce se zákazníky jsou nyní čistě digitální, pouze 26 % organizací uvádí, že poskytuje zcela propojené zkušenosti napříč všemi kanály. A 81 % vedoucích IT pracovníků uvádí, že datová sila brzdí jejich úsilí o digitální transformaci. Jako příklad lze uvést společnost FedEx, která zlepšuje zákaznickou zkušenost díky nedávné investici do Salesforce Data Cloud tím, že integruje zákaznický servis, marketing a prodej a poskytuje tak zákazníkům informovanější, efektivnější a personalizovanější služby.

Pohled Salesforce: „Zákazníci si uvědomují, že transformační síla CDP přesahuje rámec marketingu. Data Cloud společnosti Salesforce umožňuje organizacím uvolnit sílu jejich zákaznických dat v rámci světové jedničky v oblasti CRM s umělou inteligencí. Data Cloud nativně zpřístupňuje všechna data ve všech aplikacích Salesforce a umožňuje tak získávat poznatky, automatizovat a řídit obchodní procesy, které poskytují výjimečné zákaznické zkušenosti v každém kontaktním bodě,“ říká Rahul Auradkar, EVP & GM, Unified Data Services and Einstein. „Věříme, že uznání Data Cloudu jako lídra v magickém kvadrantu společnosti Gartner během několika let od uvedení produktu na trh svědčí o síle hyperskalárních dat v kombinaci s metadaty Salesforce a předními aplikacemi CRM. Díky našemu otevřenému a rozšiřitelnému ekosystému a partnerům umožňujeme zákazníkům maximalizovat hodnotu jejich zachycených dat z jejich stávajících technologických stacků ve službách poskytování lepšího zapojení zákazníků v každém kontaktním bodě.“

Pohled zákazníka:

  • Gartner Peer Insights™ je veřejná platforma, která nabízí ověřené recenze podnikového softwaru a služeb z první ruky od zkušených IT profesionálů.
    • “Salesforce Data Cloud mám tu čest využívat již více než rok a naprosto mi změnil pravidla hry – Salesforce Data Cloud vřele doporučuji, protože výrazně zlepšil naše řízení vztahů se zákazníky a také procesy rozhodování na základě dat.” – IT analytik
    • “Celkově mám se Salesforce Data Cloud vynikající zkušenosti. Platforma nabízí výkonné a všestranné řešení pro využití zákaznických dat v různých aplikacích Salesforce.” – zákazník

Další informace:

Zřeknutí se odpovědnosti společnosti Gartner®

Gartner®, Magic Quadrant™ for Customer Data Platforms, 14. února 2024, Lizzy Foo Kune | Benjamin Bloom | Rachel Smith | Adriel Tey | Suzanne White | David Walters

Tento graf byl zveřejněn společností Gartner, Inc. jako součást rozsáhlejšího výzkumného dokumentu a měl by být hodnocen v kontextu celého dokumentu. Dokument společnosti Gartner je k dispozici na vyžádání u společnosti Salesforce.

Společnost Gartner neschvaluje žádného dodavatele, produkt nebo službu, které jsou zobrazeny v jejích výzkumných publikacích, a nedoporučuje uživatelům technologií, aby si vybírali pouze dodavatele s nejvyšším hodnocením nebo jiným označením. Výzkumné publikace společnosti Gartner se skládají z názorů výzkumné organizace Gartner a neměly by být považovány za prohlášení o skutečnosti. Společnost Gartner se zříká veškerých záruk, ať už vyjádřených nebo předpokládaných, týkajících se tohoto výzkumu, včetně záruk prodejnosti nebo vhodnosti pro určitý účel.

GARTNER je registrovaná ochranná známka a servisní značka společnosti Gartner a Magic Quadrant a Peer Insights jsou registrované ochranné známky společnosti Gartner, Inc. a/nebo jejích poboček v USA a na mezinárodní úrovni a jsou zde použity se svolením. Všechna práva vyhrazena.

Obsah Gartner Peer Insights se skládá z názorů jednotlivých koncových uživatelů založených na jejich vlastních zkušenostech s dodavateli uvedenými na platformě a nelze jej považovat za prohlášení o faktech, ani nepředstavuje názory společnosti Gartner nebo jejích přidružených společností. Společnost Gartner neschvaluje žádného dodavatele, produkt nebo službu zobrazenou v tomto obsahu ani neposkytuje žádné záruky, ať už vyjádřené nebo předpokládané, týkající se tohoto obsahu, jeho přesnosti nebo úplnosti, včetně záruk prodejnosti nebo vhodnosti pro určitý účel.

Continue Reading

ICTrevue.cz přináší zpravodajství a zajímavosti ze světa ICT. Redakci můžete kontaktovat na e-mailu: redakceictrevue gmail.com