Connect with us

Zprávy

Salesforce a Snowflake rozšiřují partnerství o sdílení dat v reálném čase

Společnosti Salesforce a Snowflake oznámily nové inovace v oblasti sdílení dat bez kopírování, které zákazníkům umožní získat ze svých dat ještě větší hodnotu. Toto prohloubení partnerství mezi oběma společnostmi pomůže zákazníkům bezpečně spolupracovat s daty v reálném čase mezi Salesforce Customer Data Platform (CDP) a Snowflake, čímž se minimalizují rizika, náklady a bolesti hlavy plynoucí z tradičních metod synchronizace.

V dnešním světě, který je zaměřen na digitální technologie, chtějí zákazníci personalizované, propojené a důvěryhodné služby. Podle nedávné zprávy společnosti Salesforce 73 % zákazníků očekává, že společnosti budou rozumět jejich jedinečným potřebám a očekáváním – v roce 2020 to bylo 66 %. Personalizace těchto vztahů se zákazníky však vyžaduje, aby společnosti vybudovaly jediný zdroj pravdy pro zákaznická data – s čímž má většina společností potíže.

Zákazníci jako AT&T již využívají data k personalizaci vztahů se svými zákazníky. Díky novému partnerství bude ale tento postup ještě důslednější.

„V dnešním digitálním světě naši zákazníci očekávají, že se s námi spojí těmi nejsmysluplnějšími způsoby. Dříve to obvykle vyžadovalo nákladné a složité technologické integrace, ale díky spojení dat Salesforce a Snowflake můžeme zákazníkům zajistit skutečně nezapomenutelné zážitky a v reálném čase obohatit naše znalosti o každém zákazníkovi a vybudovat si tak trvalou loajalitu,“ řekl Andy Markus, ředitel pro data ve společnosti AT&T.

Pro spojení podnikových dat IT týmy obvykle vytvářejí a udržují složité datové kanály, což vede k tomu, že vzniká více kopií dat, jejichž přesun a údržba jsou složité a nákladné a často končí nesynchronizací. Nové možnosti sdílení dat umožní zákazníkům Salesforce Customer Data Platform (CDP) vytvářet segmenty a vynášet na povrch poznatky o datech ze Snowflake, jako by žila nativně v CDP. Funguje to i obráceně, takže datový analytik ve Snowflake může psát dotazy, které spojují nativní data Snowflake s daty Salesforce Customer Data Platform, aniž by musel data nejprve kopírovat nebo přesouvat do Snowflake. Nyní mohou mít správci Salesforce a Snowflake větší kontrolu a lépe řídit rizika a oprávnění při sdílení dat. Tyto integrace jsou podpořeny možnostmi spolupráce s daty Snowflake, které umožňují lidem objevovat, získávat a sdílet data, datové služby a aplikace napříč cloudy a standardními technologiemi otevřených datových platforem, jako je Apache Iceberg.

„Společnosti mají problémy s personalizací v reálném čase a automatizací, protože data se nacházejí v různých cloudech, technologických sítích a podnikových systémech,“ řekl David Schmaier, prezident a produktový ředitel společnosti Salesforce. „Tyto nové inovace v oblasti sdílení dat poskytují bezpečný, nativní a otevřený přístup k datům tam, kde se již nacházejí, a umožňují organizacím poskytovat inteligentní a zapamatovatelné zážitky založené na jediném zdroji pravdy pro každého zákazníka.“

„Jsme nadšeni, že můžeme rozšířit naše strategické partnerství se společností Salesforce, abychom odemkli novou hodnotu pro naše zákazníky a pomohli jim maximalizovat jejich investice do dat,“ řekl Christian Kleinerman, SVP pro produkty ve společnosti Snowflake. „Tato integrace umožní společnostem odbourat datová sila, sjednotit data pro bohaté poznatky a analýzy a umožnit jednotný pohled na jejich zákazníky v reálném čase napříč našimi předními platformami.“

Rozšířené partnerství mezi společnostmi Salesforce a Snowflake pomáhá firmám:

  • Sdílet data v reálném čase mezi Salesforce a Snowflake: Nová integrace poskytuje nepřetržitý přístup k datům Salesforce z datového cloudu Snowflake (a naopak), jako by byla data uložena na jednom místě – to vše s důvěrou a důkladnou správou v čele.
  • Obohatit profily platformy zákaznických dat pro hlubokou personalizaci: Připojením se přímo k datovému cloudu Snowflake s přístupem k datům v reálném čase lze rozšířit profily zákazníků pro hyperpersonalizaci, aniž by bylo třeba přesouvat nebo kopírovat data.
  • Sjednotit analytiku napříč datovými platformami pro rychlejší zjištění: Organizace tak mohou činit chytřejší rozhodnutí pomocí analytiky napříč kombinovanými datovými sadami a odemknout tak nové poznatky napříč týmy a platformami ve zvoleném nástroji.
  • Vizualizovat data ze Salesforce i Snowflake v Tableau: Tableau se nativně připojí k datovému cloudu Snowflake a nyní také přímo k CDP Salesforce, což zákazníkům umožní vizualizovat data a proměňovat poznatky v akce pomocí stejných integrací bez kopírování.

Nové integrace mezi společnostmi Salesforce a Snowflake navazují na dlouholeté úspěšné partnerství se společností Tableau, která se v roce 2022 stala partnerem společnosti Snowflake v oblasti Business Intelligence. Tableau a Snowflake pokračují v prohlubování strategického partnerství, které pomáhá zákazníkům napříč odvětvími lépe využívat data jako zásadní aktivum pro inovace a zvyšování efektivity jejich podnikání.

„Náš svět se v posledních několika letech změnil a jako přední výrobce stavebních výrobků a materiálů jsme museli důkladně přehodnotit způsob, jakým řídíme náš dodavatelský řetězec,“ řekl Nick Heigerick, vedoucí oddělení pokročilé analytiky ve společnosti Oldcastle Infrastructure. „Síla nástrojů Tableau a Snowflake nám pomohla lépe identifikovat příležitosti v našem dodavatelském řetězci, zlepšit naši provozní dokonalost a zajistit, abychom byli schopni dodávat správné výrobky správným zákazníkům ve správný čas.“

Integrace platformy Salesforce pro zákaznická data a softwaru Snowflake bude v pilotním provozu k dispozici na podzim 2022.

Tableau a Snowflake také poskytují zákazníkům Snowflake prodlouženou zkušební verzi Tableau Cloud a v závislosti na požadavcích programu kredity Snowflake při přechodu na zákazníka Tableau Cloud.

 

Continue Reading

© ICTrevue.cz