Zprávy

Panasonic Toughbook rozšiřuje možnosti služeb a řešení v Evropě

Nové investice do center v Cardiffu a Budapešti posilují závazek společnosti Panasonic poskytovat podporu během celého životního cyklu – od návrhu a nasazení řešení až po servis a inovace v reálném čase.

Vzhledem k tomu, že mobilní pracovníci v celé Evropě se stále více obracejí k nejnovějším technologiím, aby získali konkurenční výhodu., oznámila společnost Panasonic Connect Europe zásadní vylepšení své podpůrné infrastruktury TOUGHBOOK – s účinností od 1. dubna – otevřením dvou servisních center a center řešení v Cardiffu a Budapešti.

Moderní organizace hledají partnera pro odolná mobilní zařízení, který je provede návrhem, implementací, údržbou i rozvojem komplexních mobilních řešení. V éře AI a rychlého rozvoje 5G rostou nároky týmů na technologie i na podporu, která je doprovází.

„Naši zákazníci mění způsob, jakým pracují v poli,” řekl Jon Tucker, generální technický ředitel Panasonic TOUGHBOOK. „Vzhledem k tomu, že provoz v reálném čase je stále více normou, prostoje nejsou vůbec přípustné. Proto zdvojnásobujeme náš model servisních a řešitelských center – abychom poskytovali praktickou podporu, odolnost v regionu a služby po celou dobu životního cyklu, které naši zákazníci potřebují, aby si udrželi náskok.”

Přístup k řízené mobilitě založený na dvou centrech Dlouhodobě zavedené centrum v Cardiffu – nyní nově definované jako centrum služeb a řešení – nadále slouží zákazníkům ve Velké Británii a zároveň rozšiřuje své možnosti řízených služeb, aby podpořilo růst provozu Panasonic TOUGHBOOK v Evropě. To zahrnuje vše od přípravy a kompletace hardwaru až po proaktivní monitorování zařízení a správu flotily. Společnost Panasonic stále častěji spravuje celá mobilní aktiva s na míru šitou a vždy dostupnou podporou pro kritické operace.

Kromě toho společnost Panasonic také investovala do servisního střediska v Budapešti, které bude sloužit jako centrální servisní centrum pro zákazníky TOUGHBOOK v celé Evropě. Toto centrum poskytovalo v posledních dvou letech servisní a údržbovou podporu obchodním jednotkám Panasonic Visual a Factory Solutions. Nyní s přidanými místními odbornými znalostmi v oblasti odolné mobility zvyšuje schopnost Panasonic poskytovat vysokorychlostní nasazení, opravy a podporu TOUGHBOOK po celém kontinentu.

Donald Maidment, vedoucí zákaznické podpory společnosti Panasonic Connect Europe, vysvětluje: „Vždy přebíráme plnou odpovědnost za servis a výkon našich zařízení TOUGHBOOK – a to je to, co nás odlišuje. Díky této investici tento závazek rozšiřujeme. Na rozdíl od konkurence, která outsourcuje podporu, udržujeme přímé spojení s našimi zákazníky po celou dobu životního cyklu jejich mobilního majetku.”

Expanze společnosti Panasonic podporuje rychlý vývoj technologií v praxi. Vzhledem k tomu, že modely umělé inteligence se nyní běžně využívají na okraji sítě a 5G umožňuje připojení v reálném čase, posouvají organizace více inteligence a rozhodování blíže k místu poskytování služeb. To vytváří vyšší efektivitu podnikání – ale také zvyšuje tlak na výkon technologií, kdekoli a bez selhání.

„Naše servisní a řešení centra jsou navržena tak, aby tuto výzvu splnila,” dodal Tucker. „Jsou to mnohem víc než jen opravy a údržba – jsou to centra pro moderní mobilní pracovníky.”

Kromě návrhu řešení na míru bude společnost Panasonic TOUGHBOOK právě z těchto center poskytovat Mobile-IT-As-A-Service – flexibilní model, který spojuje odolný hardware, přizpůsobený software a spravované služby do jednoho škálovatelného, kompletního řešení. Ať už zákazník potřebuje stovky tabletů nakonfigurovaných pro logistiku v první linii, nebo komplexní správu tisíců mobilních zařízení v různých regionech, Panasonic poskytuje personalizovanou službu, která splňuje jeho dnešní potřeby a může se vyvíjet společně s ním i v budoucnu.

Exit mobile version