Aréna SoFi pro 70 tisíc diváků přišla na pět miliard dolarů a je ve všech směrech skutečně výjimečným stadionem. Mimo jiné i „digitálním“ vybavením, které má fanouškům přinést skutečně komplexní zážitek. Hlavní hi-tech (ale neviditelnou) vychytávkou je robustní síť Cisco, která dokáže v obřím prostoru (skoro 300 000 m2) zajistit spolehlivé připojení. A musí poskytnout jak bezproblémový přístup k internetu, tak i fungování pokročilých aplikací pro desetitisíce mobilních telefonů, které se v jeden okamžik připojují. Aplikace pak umožňují například navigaci po stadionu, ukazují místa občerstvení, statistiky hráčů, ale i zajišťují propojení s čerstvými zprávami z médií. A samozřejmě, žádný z fanoušků nepřijde na stadion s papírovou vstupenkou, ty se objednávají výhradně elektronicky a mobil slouží i pro vstup do arény.
Celý stadion běží v hyperkonvergované infrastruktuře s maximální virtualizací. Na místo 80 až 90 fyzických serverů, které měly v původním návrhu obsluhovat osvětlení, ozvučení, vytápění, kontroly u vstupu, pokladní systém, zavlažování trávníků nebo velkoplošné projekce, nastoupilo 120 virtuálních strojů.
SoFi Stadium je domovem dvou týmů, Los Angeles Chargers a Los Angeles Rams, ale v celém areálu nenarazíte na žádnou stálou vlajku, logo, značku ani jednoho z nich. Budova je 100% digitální a veškerý obsah se přenáší na více než 2600 4K displejů umístěných v halách, prodejních stáncích a dalších prostorech. A vrcholem všeho je masivní 360stupňová obrazovka Infinity screen s plochou přes 6000 čtverečních metrů.
Takže až v neděli začne americkou hymnou jedna z největších sportovních a komerčních show pro více než 100 milionů diváků, sítě Cisco zajistí její digitální část.