V éře hybridní práce se mnozí zaměstnanci stále potýkají se ztíženým přístupem k digitálním nástrojům a s omezenou IT podporou. WXP tyto problémy umí řešit: poskytuje IT oddělení data, která pomáhají problémům předcházet nebo je rychle vyřešit, což snižuje zatížení podpory.
„Způsob práce se dramaticky proměnil – lidé pracují z různých míst, používají více zařízení než dříve a očekávají, že vše bude fungovat,“ říká Václav Petrželka, Software Sales Specialist HP pro region CEE. „Tato změna vyvíjí velký tlak na IT týmy, které musejí poskytovat bezpečné a flexibilní služby s vyváženými náklady a udržitelnost. Rozšíření WXP do ČR/SR pomůže firmám přejít od reaktivní IT podpory k proaktivnímu přístupu a současně zlepší pracovní podmínky zaměstnanců. IT týmům umožní soustředit se na to nejdůležitější.“
Platforma WXP dnes funguje u stovek zákazníků na milionech zařízení po celém světě. Využívá data z rozsáhlého ekosystému HP, včetně více než 24 milionů koncových zařízení. Tento rozsah umožňuje společnosti HP nabízet pokročilé prediktivní nástroje, které pomáhají předcházet výpadkům dříve, než ovlivní produktivitu.
Důležitá vylepšení pro personalizaci a pozitivní zkušenost
Za uplynulých šest měsíců společnost HP dále rozvíjela platformu WXP a přidala nové funkce pro automatizaci úkolů a zjednodušení správy technologií pro každodenní práci zaměstnanců:
- Analýza sentimentu pomocí AI: Pomocí umělé inteligence vyhodnocuje tisíce odpovědí z dotazníků a odhaluje opakující se problémy, na které se má IT zaměřit. Když se ukazatele spokojenosti začnou zhoršovat, IT manažeři tento trend zachytí a mohou adekvátně reagovat dříve, než se problémy prohloubí.
- Fleet Explorer: Nový AI nástroj využívající technologii zpracování přirozeného jazyka (NLP), který IT manažerům umožňuje okamžitě získat přehled o stavu zařízení. Místo zdlouhavého procházení reportů stačí položit otázku a ihned získat potřebné odpovědi – například: „Která zařízení měla za posledních 30 dní nejvyšší využití paměti?“ Na základě těchto dat pak mohou správci včas zasáhnout a předejít zpomalení zařízení a snížení výkonu.
- Integrace s Vyopta: Zákazníci společností HP a Vyopta nyní mohou v rámci WXP sledovat celkový stav prostředí pro spolupráci – včetně videokonferenčních a hlasových zařízení i příslušného softwaru. Tato integrace přináší cenné informace o využívání, míře osvojení a výkonnosti těchto nástrojů, které napomáhají strategickému rozhodování a zvyšují spokojenost uživatelů.
- Společnost HP také nabídla sadu přednastavených skriptů, upozornění a dashboardů, které zjednodušují monitoring a automatizaci procesů, a pomáhají optimalizovat IT provoz.
Software WXP, který je k dispozici prostřednictvím společnosti HP a sítě jejích certifikovaných obchodních partnerů, umožňuje firmám zjednodušit IT operace, snížit celkové náklady na vlastnictví a poskytovat zaměstnancům kvalitní digitální prostředí k práci – ať už pracují na dálku, v kanceláři nebo na cestách.
Firmy, které hledají zkušeného partnera pro proaktivní správu svého IT prostředí, se mohou spolehnout na globální tým servisních expertů společnosti HP. Ten poskytuje komplexní a profesionální správu služeb v oblasti tisku, počítačů i nástrojů pro spolupráci, s cílem rozšířit kapacity interních IT týmů. Týmy HP Managed Services nepřetržitě monitorují, optimalizují a udržují technologické prostředí firem a pomáhají tak naplno využít potenciál platformy WXP.
Více informací o HP Workforce Experience Platform je k dispozici na workforceexperience.hp.com.