Zprávy

Epson s Usainem Boltem obnovili partnerství a propagují tisk bez inkoustových kazet v Evropě

Společnost Epson a Usain Bolt budou dalších 12 měsíců pokračovat ve svém poslání poskytovat domácnostem a malým firmám v Evropě tisk bez inkoustových kazet. Tato přední firma v oblasti globálních technologií prodloužila své partnerství s nejlepším sprinterem všech dob.

Na základě úspěchu loňské kampaně se Usain Bolt, nejrychlejší muž světa, opět stane tváří tiskárny EcoTank společnosti Epson v nové kampani propagující nákladově úspornou tiskárnu.

Nová kampaň se rozšíří také na další špičkové produkty společnosti Epson, včetně projektorů pro domácí kino, velkoformátových profesionálních tiskáren, firemních skenerů a tiskáren štítků. Více než 75 milionů Evropanů již vidělo Usaina Bolta v loňské kampani v hlavní roli vedle produktu EcoTank společnosti Epson.

Kampaň, která zahrnovala reklamy v televizi, na billboardech, online, na prodejnách, na sociálních sítích a PR, pomohla společnosti Epson uhájit si pozici předního světového dodavatele inkoustových tiskáren. Od uvedení v roce 2010 se po celém světě dosud prodalo přes 70 milionů tiskáren EcoTank a 8 z 10 tiskáren s inkoustovými nádržkami v Evropě vyrobila právě společnost Epson.

V nové kampani, která bude zahájena koncem měsíce v Evropě a Africe, se osminásobný olympijský vítěz Usain Bolt objeví v dalších zábavných reklamách na prodejnách, online, na sociálních sítích a na billboardech. V některých zemích se od začátku roku 2023 objeví i v nové televizní kampani.

Usain Bolt bude svým typicky pohodovým stylem předvádět, že s tiskárnou EcoTank můžete v duchu hesla „Just Fill and Chill“ („Doplň a užívej“) bezproblémově a bez inkoustových kazet tisknout až tři roky[1] a ušetřit až 90 % nákladů na tisk[2]. U tiskáren nemusíte řešit kazety, protože jsou namísto toho vybavené lahvičkami s inkoustem. Jedna sada lahviček s inkoustem odpovídá inkoustu v 66 kazetách, což zajišťuje tisk s mimořádně nízkými náklady v domácnostech a menších kancelářích.

Maria Eaglingová, marketingová ředitelka společnosti Epson Europe, o partnerství řekla: „Lidé možná nepovažují tiskárny za tak zajímavé jako jiné spotřebitelské technologické produkty, ale Usain Bolt výrazně pomáhá dostat naše nízkonákladová tisková řešení mezi lidi příjemným a zábavným způsobem, jaký si lidé zapamatují. Zpětná vazba od našich zákazníků a skvělé výsledky, které jsme doposud v rámci této činnosti zaznamenali, potvrzují, že Usain Bolt je pro nás vskutku ideálním partnerem, protože stále více lidí vnímá, že tisknout neznamená jen stále řešit inkoustové kazety. Těšíme se, až s vámi budeme moci sdílet nový obsah, který jsme vytvořili, a jsem si jistá, že si jeho sledování všichni užijí.”

Co říká Usain Bolt: „První rok práce pro Epson jsem si opravdu užil. Letošní kampaň byla natočena v Londýně jen za čtyři dny, a přestože jsme měli spoustu náročné práce, zvládl jsem vše včetně létání na kouzelném koberci, objevování se zpod pohovek, jógu, vaření, žonglování, a dokonce i házení s lahvičkou inkoustu! Vše se v pravý čas dozvíte, ale upřímně mohu říci, že tisk nikdy nebyl taková zábava.”

Pokud chcete mít neustálý přehled o nové kampani, sledujte nás na Instagramu @epsonczsk nebo sledujte náš nejnovější obsah na našem kanálu YouTube na adrese https://www.youtube.com/user/EpsonEurope

 

  1. Na základě objemu tisku 100 stran za měsíc a při zvážení nejnižší výtěžnosti první sady inkoustů.
  2. Průměrná úspora nákladů na tisk stránky a průměrný počet inkoustových kazet potřebný k tisku stejného počtu stránek jako při použití lahviček s inkoustem EcoTank 102 a 104. Srovnání průměrné výtěžnosti (tisk na A4 dle ISO/IEC 24711) při použití lahviček EcoTank 102 a 104 a originálního spotřebního materiálu používaného s 50 nejprodávanějšími tiskárnami s inkoustovými kazetami (podle údajů společnosti GfK o prodeji inkoustových tiskových zařízení a kazet pro Německo, Francii, Spojené království, Španělsko a Itálii za období duben 2019 až březen 2020).

 

Exit mobile version