Program cílí na každého, koho zajímá využití technologií v byznysu, ať už jde o digitální transformaci, práci s daty, zákaznickou zkušenost nebo reálné využití AI. Vedle vývojářů, konzultantů a IT manažerů si na své přijdou také marketingoví specialisté, studenti i zástupci firem, které hledají konkrétní řešení pro efektivnější provoz nebo lepší práci se zákaznickými daty.
AI agenti míří z teorie do praxe
Téma umělé inteligence získává v programu CzechDreamin stále silnější prostor, a to díky rostoucímu zájmu o její praktické využití v každodenním byznysu. Letos organizátoři zařadili hned několik přednášek, které se věnují praktickému využití AI, například v oblasti zákaznické podpory, neziskového sektoru nebo retailu. Jedna z přednášek například nabídne přehled reálných případů využití AI agentů a nástrojů jako Agentforce nebo Data Cloud v oblasti maloobchodu, neziskového sektoru i zákaznické podpory. Další se zaměří na to, jak přistoupit k jejich začlenění z pohledu bezpečnosti, odpovědnosti a provozní udržitelnosti.
„Letos do programu zařazujeme i témata, která jdou za hranice běžné implementace, jako je právě nasazení AI agentů. Zároveň ale zůstáváme nohama na zemi. CzechDreamin není o vizi budoucnosti za deset let, ale o tom, co si můžete vyzkoušet hned zítra. Chceme, aby si každý odnesl něco, co může rovnou využít v praxi,“ doplňuje Martin Humpolec, jeden z hlavních organizátorů konference.
Od techniky po humor
Vedle nejnovějších trendů v oblasti AI nabídne program i velmi praktická témata, například jak zrychlit a zefektivnit průběh automatizovaných procesů, jak efektivně navrhnout synchronizaci dat mezi různými firemními systémy, nebo jak co nejlépe zvládnout marketingovou automatizaci.
Neformální atmosféra, zážitky i networking
CzechDreamin si dlouhodobě drží přátelskou a otevřenou atmosféru. Účastníci se hned při registraci můžou těšit na tematické tričko a další drobnosti, během dne se mohou zapojit do soutěží o komunitní dárky a den zakončit uvolněným networkingem. V sobotu po konferenci pak následuje výprava na Sázavu spojená s lehkým raftingem jako ideální příležitost k navázání nových kontaktů i mimo přednáškové sály.