Společnost Salesforce byla v prvním ročníku magického kvadrantu společnosti Gartner zaměřeném na platformy pro zpracování zákaznických dat označena za lídra. Společnost byla hodnocena za Salesforce Data Cloud.
Proč je to důležité: Gartner definuje platformy zákaznických dat (CDP) „jako softwarové aplikace, které podporují marketing a zákaznickou zkušenost tím, že sjednocují zákaznická data společnosti z marketingových a jiných kanálů. CDP optimalizují načasování a zacílení zpráv, nabídek a aktivit pro zapojení zákazníků a umožňují analýzu chování zákazníků na individuální úrovni v čase.“ Kromě toho společnost Gartner zdůrazňuje, že „přestože CDP původně sloužily marketingovým případům použití, zájem ze strany rolí správy dat, IT a dalších rolí zaměřených na zákazníky (např. prodej, servis a podpora) roste“.
- Salesforce Data Cloud, vyvinutý jako hyperskalární datový engine, který je nativně součástí platformy Einstein 1 společnosti Salesforce, umožňuje všem zaměstnancům rychlý přístup k informacím o zákaznících v reálném čase a snadné jednání s nimi v aplikacích CRM s umělou inteligencí, včetně prodeje, služeb, marketingu a obchodu.
- Díky službě Data Cloud mohou nyní společnosti spojit všechna svá firemní data napříč aplikacemi Salesforce a poskytovateli cloudových služeb, jako je AWS, Snowflake, Databricks, a Google s nulovou licencí ETL, a všechny systémy třetích stran pomocí MuleSoftu a našich hotových konektorů a vytvořit tak komplexní pohled na své zákazníky, který umožní rychlejší získávání informací, predikce a automatizované akce v rámci celé zákaznické zkušenosti.
S rozvojem digitálních produktů a služeb exponenciálně vzrostlo množství dat o zákaznících, které společnosti shromažďují, a zákazníci očekávají výjimečné zážitky na základě údajů, které o nich shromažďují. V cestě jim však stojí datová sila s daty uloženými v různých datových platformách a systémech. Zatímco téměř 70 % společností uvádí, že jejich interakce se zákazníky jsou nyní čistě digitální, pouze 26 % organizací uvádí, že poskytuje zcela propojené zkušenosti napříč všemi kanály. A 81 % vedoucích IT pracovníků uvádí, že datová sila brzdí jejich úsilí o digitální transformaci. Jako příklad lze uvést společnost FedEx, která zlepšuje zákaznickou zkušenost díky nedávné investici do Salesforce Data Cloud tím, že integruje zákaznický servis, marketing a prodej a poskytuje tak zákazníkům informovanější, efektivnější a personalizovanější služby.
Pohled Salesforce: „Zákazníci si uvědomují, že transformační síla CDP přesahuje rámec marketingu. Data Cloud společnosti Salesforce umožňuje organizacím uvolnit sílu jejich zákaznických dat v rámci světové jedničky v oblasti CRM s umělou inteligencí. Data Cloud nativně zpřístupňuje všechna data ve všech aplikacích Salesforce a umožňuje tak získávat poznatky, automatizovat a řídit obchodní procesy, které poskytují výjimečné zákaznické zkušenosti v každém kontaktním bodě,“ říká Rahul Auradkar, EVP & GM, Unified Data Services and Einstein. „Věříme, že uznání Data Cloudu jako lídra v magickém kvadrantu společnosti Gartner během několika let od uvedení produktu na trh svědčí o síle hyperskalárních dat v kombinaci s metadaty Salesforce a předními aplikacemi CRM. Díky našemu otevřenému a rozšiřitelnému ekosystému a partnerům umožňujeme zákazníkům maximalizovat hodnotu jejich zachycených dat z jejich stávajících technologických stacků ve službách poskytování lepšího zapojení zákazníků v každém kontaktním bodě.“
Pohled zákazníka:
- Gartner Peer Insights™ je veřejná platforma, která nabízí ověřené recenze podnikového softwaru a služeb z první ruky od zkušených IT profesionálů.
- “Salesforce Data Cloud mám tu čest využívat již více než rok a naprosto mi změnil pravidla hry – Salesforce Data Cloud vřele doporučuji, protože výrazně zlepšil naše řízení vztahů se zákazníky a také procesy rozhodování na základě dat.” – IT analytik
- “Celkově mám se Salesforce Data Cloud vynikající zkušenosti. Platforma nabízí výkonné a všestranné řešení pro využití zákaznických dat v různých aplikacích Salesforce.” – zákazník
Další informace:
Zřeknutí se odpovědnosti společnosti Gartner®
Gartner®, Magic Quadrant™ for Customer Data Platforms, 14. února 2024, Lizzy Foo Kune | Benjamin Bloom | Rachel Smith | Adriel Tey | Suzanne White | David Walters
Tento graf byl zveřejněn společností Gartner, Inc. jako součást rozsáhlejšího výzkumného dokumentu a měl by být hodnocen v kontextu celého dokumentu. Dokument společnosti Gartner je k dispozici na vyžádání u společnosti Salesforce.
Společnost Gartner neschvaluje žádného dodavatele, produkt nebo službu, které jsou zobrazeny v jejích výzkumných publikacích, a nedoporučuje uživatelům technologií, aby si vybírali pouze dodavatele s nejvyšším hodnocením nebo jiným označením. Výzkumné publikace společnosti Gartner se skládají z názorů výzkumné organizace Gartner a neměly by být považovány za prohlášení o skutečnosti. Společnost Gartner se zříká veškerých záruk, ať už vyjádřených nebo předpokládaných, týkajících se tohoto výzkumu, včetně záruk prodejnosti nebo vhodnosti pro určitý účel.
GARTNER je registrovaná ochranná známka a servisní značka společnosti Gartner a Magic Quadrant a Peer Insights jsou registrované ochranné známky společnosti Gartner, Inc. a/nebo jejích poboček v USA a na mezinárodní úrovni a jsou zde použity se svolením. Všechna práva vyhrazena.
Obsah Gartner Peer Insights se skládá z názorů jednotlivých koncových uživatelů založených na jejich vlastních zkušenostech s dodavateli uvedenými na platformě a nelze jej považovat za prohlášení o faktech, ani nepředstavuje názory společnosti Gartner nebo jejích přidružených společností. Společnost Gartner neschvaluje žádného dodavatele, produkt nebo službu zobrazenou v tomto obsahu ani neposkytuje žádné záruky, ať už vyjádřené nebo předpokládané, týkající se tohoto obsahu, jeho přesnosti nebo úplnosti, včetně záruk prodejnosti nebo vhodnosti pro určitý účel.