Aplikaci, která se stane součástí palubního infotainmentu, vyvinulo Cisco ve spolupráci se společnostmi CARIAD (softwarová skupina v rámci Volkswagen Group) a HARMAN (dceřiná společnost koncernu Samsung). Dostupná bude prostřednictvím Audi Application Store nejprve pro modely Audi, ale později také pro další značky skupiny Volkswagen.
„Naším cílem je přeměnit automobil v další hybridní pracoviště. Spolupráce s předními výrobci, jako je Audi, umožní zákazníkům zůstat ve spojení a produktivní bez ohledu na to, kde se právě nacházíte,“ uvedl viceprezident Cisco Jeetu Patel.
Řidiči si mohou stáhnout aplikaci Webex velmi jednoduše z obchodu s aplikacemi, který je součástí infotainmentu vozidla. K jejímu nastavení není potřeba mobilní telefon. Aplikace je přitom nastavena tak, že uživatelé mohou plynule přecházet z Webexu na svém noteooku nebo mobilu do Webexu v autě. Nemusí tedy přerušit schůzku například v situaci, kdy vycházejí z domu a jedou autem do kanceláře.
Samozřejmě ale, že Webex pro Audi má vytvořeny bezpečnostní funkce, které znemožňují plné užívání za jízdy. Během jízdy přechází Webex automaticky do režimu audio tak, aby řidič nespouštěl oči z vozovky. Naplno, včetně obrazu, pak může aplikaci využívat až po zastaveni a zaparkování.
Webex je navíc vybaven funkcemi řízenými AI pro odstranění šumů a optimalizaci hlasu. Díky tomu je řidiče dobře slyšet i když se v pozadí ozývají rušivé zvuky, jako například hluk z dopravy nebo hlasy spolucestujících v autě.
Spoluprací s Audi navazuje Cisco na podobná nedávno uzavřená partnerství s automobilkami Ford a Mercedes.